Welkom bij MeerBlijeKlanten.nl

Effectieve programma's, trainingen, workshops en advies met één doel: Het verhogen van de positieve klantbeleving.

Ik wil advies

Kom direct met ons in contact om te bespreken welke training, workshop of advies het best bij jouw vraag past.

Hans Zomer | Klantadviseur

06 - 51 837 131

Meest gekozen trainingen en workshops door onze klanten

IMG_7931

Training Effectieve (klant)communicatie

IMG_6549

Teamtraining Buiten Winnen is Binnen Beginnen

IMG_6410

Workshop Van (on)tevreden naar meer blije klanten

"Buiten winnen, is (van) binnen beginnen"

IMG_6383

Blije klanten zijn de garantie voor succes op de korte en lange termijn. Daar geloven wij in. En alle klanten doorlopen de zogenaamde klantreis. Hoe prettiger deze wordt doorlopen, hoe hoger de positieve klantbeleving. Hoe meer blije klanten als resultaat. Daarom richten wij ons in zowel de trainingen, workshops en advies op het zo effectief en plezierig mogelijk inrichten en doorlopen van de klantreis.

Een effectieve en plezierige klantreis is key voor de positieve klantbeleving.  Goede samenwerking en open communicatie binnen een team en met de klanten zijn daarvoor cruciaal. Zo houd je je medewerkers  en klanten enthousiast en blijven ze betrokken en aan je verbonden. En zijn jullie daardoor in staat om te zorgen voor een positieve(re) klantbeleving. Hoe we dat doen? Vanuit drie focuspoints.

  • 1 Focus op effectieve (klant) communicatie
  • 2 Focus op het verbeteren van de samenwerking als team
  • 3 Focus op het optimaliseren van de positieve klantreis
Hoe krijg je dit voor elkaar? Door hier met elkaar over te brainstormen, te trainen en vooral door te doen! Wij helpen jullie hier graag bij.