Trainingen
Onze trainingen zorgen voor een verbeterde positieve samenwerking, een hogere effectiviteit en enthousiaste, klantgerichte teams.
Individuele DISC-sessie
Individuele DISC-sessie Herken je (iets) van dit bij jezelf? Ik krijg het maar niet voor elkaar om met die ene collega of klant constructief een gesprek te voeren Ik krijg...
DISC-training voor HR en Recruiters
Teamtraining Gevoel, ervaring en intuïtie is niet altijd voldoende.. "Succesvolle werving en selectietrajecten vallen en staan bij het goed kunnen inschatten van de kwaliteiten van de kandidaat EN de manier...
Training Omgaan met Weerstand
Teamtraining Voorkomen is beter dan genezen Eigenlijk zou deze training Voorkomen van Weerstand moeten heten in plaats van Omgaan met Weerstand. Het omgaan met weerstand is namelijk van buiten naar...
Van (on)tevreden naar meer blije klanten
Workshop Van (on)tevreden naar meer blije klanten! Iedere organisatie heeft ze: klanten! En iedere organisatie wil niets liever dan dat klanten promotors worden van hun organisatie. Worden jullie nu al...
Teamtraining Buiten Winnen is Binnen Beginnen
Teamtraining Buiten winnen is binnen beginnen Het woord 'team' staat voor Together Everyone Achieves More. Zo zou het in ieder geval moeten zijn. Maar in de praktijk is dit niet...
Training Effectieve (klant)communicatie
Teamtraining Behandel de klant zoals de klant behandeld wil worden Klanten willen maar 1 ding: gezien en gehoord worden op een manier die zij prettig vinden. Als jij hiertoe in...
Presentatietraining Spreken met Impact!
Presentatietraining Als je kunt praten, kun je ook spreken Wat kun je als spreker doen om je impact te vergroten? Wat is de valkuil van veel sprekers waardoor hun boodschap...
Beurstraining Haal meer rendement uit je beursdeelname
Teamtraining 1 dagdeel Het deelnemen aan een beurs kost bedrijven over het algemeen veel geld. De stand moet ontworpen en gebouwd worden, medewerkers staan op de beurs en zijn daardoor...
Training Situationeel Leidinggeven
Managementraining Medewerkers hebben dezelfde wens als klanten: ze willen gezien en gehoord worden. Zodra je als manager aan deze 'wens' voldoet, heb je medewerkers die ervoor openstaan om het beste...
Twijfel je welke training het beste bij jouw team of situatie past? Of zoek je maatwerk.
Neem dan contact op, we denken graag met je mee.