Wie Kent Iemand Die…?

Ik ben groot voorstander van het delen van elkaars netwerken, kennis en ervaringen. Mijn overtuiging is dat als we dit allemaal, wat meer, zouden doen, de wereld er een stukje mooier van wordt.

Ik weet niet hoe met jou zit, maar ik hoor regelmatig op verjaardagen, feestjes en tijdens mijn werk de vraag:

” He, ken jij iemand die….?”

En wat is het dan gaaf om te ervaren dat er altijd wel iemand is die de ander kan helpen met het in contact brengen met de persoon waarnaar gezocht wordt. Zonder dat hier iets tegenover staat. Gewoon omdat het fijn is om een ander te helpen!

Ik word er zelf in ieder geval heel blij van als ik mensen met andere mensen in contact mag brengen. Het geeft mij een goed gevoel en ik weet zeker dat jij dit ook ervaart als je ‘verbindertje’ mag spelen:-). En zo ben ik bijvoorbeeld in contact gekomen met het bedrijf Trainjeteam voor mijn trainingen op het gebied van teambuilding.

Nu ken ik je misschien, nog, niet persoonlijk, maar hoe vind jij dit? Je netwerk delen met anderen? Iemand met iemand in contact brengen?

Krijg je hier ook een prettig gevoel van? Geeft het jou ook het gevoel dat je nog meer van betekenis kunt zijn dan je al bent?

Is je antwoord JA! dan heb ik goed nieuws voor je. Ik heb namelijk op facebook een groep opgericht onder de naam, hoe kan het ook anders:-), Wie Kent Iemand Die..?(WKID). Interesse? Kijk dan maar eens op WKID.

Oh ja, ik heb geen enkel financieel- of commercieel belang bij deze facebookgroep. Maar vind het gewoon ontzettend gaaf als heel veel mensen met elkaar in contact komen en ze de wederzijdse netwerken voor elkaar openstellen.

Geniet van elkaars netwerk!

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.