Workshop Klantgericht Onderwijs

IMG_0547

"Alles voor een positieve leeromgeving"

Wil jij ook dat jullie studenten zich optimaal kunnen ontwikkelen? Baal jij er ook van dat een groot deel van de studenten al afhaakt in het eerste jaar? Wil jij het contact met de leerlingen, ouders/verzorgers verbeteren?

In een tijd waarin onderwijsinstellingen steeds meer concurreren om studenten aan te trekken en te behouden, is het essentieel om een positieve klantbeleving te realiseren. Een klantgerichte benadering bevordert niet alleen de loyaliteit van studenten en ouders, maar ook het imago van het Graafschap College. Het stelt ons in staat om ons te onderscheiden in een competitieve markt en het vertrouwen van zowel de studenten als de ouders/verzorger te winnen.

Doel van deze training

Je leert hoe klantgerichtheid in het onderwijs werkt, wat dit oplevert voor jou als docent én gaat samen met het docententeam ideeën bedenken die bijdragen aan een positieve(re) klantbeleving.

Aandacht-luisteren-en-praten-website-1080x800-664462054
IMG_7875

Resultaat van deze training

Na deze workshop spreken jullie als docentteam en/of onderwijsorganisatie een gemeenschappelijke taal voor wat betref een klantgerichter onderwijs en hebben jullie concrete ideeën gegenereerd die jullie direct kunnen toepassen in het contact met de leerling en ouders/verzorgers.

Wat gaan we doen?

Blok 1: Inspiratiesessie over Klantgericht Onderwijs

  • 3 mindsets die bijdragen aan klantgericht onderwijs
  • Creëren gemeenschappelijk taal door herkenbare voorbeelden
  • Halo en Hornprincipe in het onderwijs
  • De kracht van positief framen

Blok 2: Workshop Klantgericht Onderwijs

  • 6 stappenmodel om te komen tot hele concrete ideeen
  • Interactief doordat het docentteam 100% zelf aan de slag gaat
  • Lijst met minimaal 20 ideeën om de klantbeleving een boost te geven
IMG_7885

Testimonials

Foto Irene Huzen, directeur WieZorgt Meppel, teamdag

Irene Huzen
Algemeen directeur Wie Zorgt!

Foto Anita Dogterom

Anita Dogterom
Gemeente Krimpenerwaard

Interesse in deze training? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan voor deze training

Vul hieronder je gegevens in. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Waarom kiezen voor MeerBlijeKlanten.nl

 

  • Trainingen gemiddeld beoordeeld met een 8,4
  • Trainers met minimaal 10 jaar ervaring
  • Kleine groepen dus persoonlijke aandacht
Vragen? Neem gerust contact met ons op.
Vragen? Neem gerust contact met ons op.
Hans Zomer

06 - 51 837 131

Andere trainingen
IMG_1702
Workshop Ledengericht Besturen
IMG_7931
Training Effectieve (klant)communicatie
IMG_6410
Workshop Van (on)tevreden naar meer blije klanten