Gratis E-book met 10 tips voor managers en ondernemers om de klantgerichtheid binnen hun teams te vergroten

Meer Blije Klanten

Wij helpen bij het bouwen van succesvolle, klantgerichte teams

 

Blije klanten zijn de garantie voor het succes van een organisatie of bedrijf op de korte en lange termijn. Daar zijn wij van overtuigd. Als trainingsbureau geloven wij erin dat een klant de meest positieve beleving ervaart als een team fijn met elkaar samenwerkt en zich ervan bewust is dat ze zelf de sleutel in handen hebben als het gaat om klantgericht gedrag.

Met onze positieve trainingen geven wij managers en hun teamleden handvatten om nog beter met elkaar samen te werken. De onderlinge communicatie te verbeteren en de klantcommunicatie vaardigheden te vergroten. Zo leren je medewerkers hoe ze meer invloed hebben op de positieve klantbeleving.

c1a22f87-416a-4a74-bfd0-c894ccebcfab
IMG_6383

Blijven leren en ontwikkelen is een van de belangrijkste wensen van medewerkers. Veel werkgevers investeren daarom in vakinhoudelijke trainingen en opleidingen. Maar er kan meer om je mensen, je team en de klantbeleving een boost te geven.

Buiten winnen is binnen beginnen. Een goede samenwerking en open communicatie binnen een team zijn daarom cruciaal. Zo houd je je medewerkers enthousiast en blijven ze betrokken en aan je verbonden. Hoe we dat doen? Vanuit drie focuspoints.

  • 1 Focus op effectieve (klant) communicatie
  • 2 Focus op het verbeteren van de samenwerking als team
  • 3 Focus op effectief leiderschap
Hoe krijg je dit voor elkaar? Je bereikt dit met prikkelende en effectieve teamtrainingen.

"Buiten winnen, is binnen beginnen"

Onze trainingen

 

Of het nu gaat om interne of externe klanten, onze positieve incompany trainingen hebben één doel: de onderlinge samenwerking verbeteren en zo voor de beste klantervaring te zorgen. Een greep uit onze trainingen: