Workshop Ledengericht Besturen

IMG_0547

"Alles voor een hogere ledenbetrokkenheid"

Wil jij ook dat de leden zich meer betrokken voelen? Baal jij er ook van dat er weinig initiatief vanuit de leden komt? Heb je soms ook het gevoel dat jullie als bestuur de kar alleen trekken?

In een tijd waarin het een uitdaging is om leden aan te trekken én te behouden is het essentieel om een positieve klantbeleving te creëren. In onze filosofie zijn de leden de klanten van een bestuur. Immers zonder leden geen vereniging. Tijd dus om door de bril van klantbeleving te kijken naar de leden. Te kijken hoe jullie als bestuur door deze klantgerichte benadering nieuwe leden werven, huidige leden behouden én zorgen voor een hogere ledenbetrokkenheid.

Doel van deze training

Jullie leren als bestuur hoe klantgerichtheid ten opzichte van jullie leden werkt, wat dit oplevert voor jou als bestuurder én gaat ideeën bedenken die bijdragen aan een positieve(re) klantbeleving.

Deze workshop is interessant voor 'losse' besturen en ook voor grotere bestuursbijeenkomsten.

Aandacht-luisteren-en-praten-website-1080x800-664462054
IMG_7875

Resultaat van deze training

Na deze workshop spreken jullie als bestuur of bestuursorganisatie een gemeenschappelijke taal voor wat betref een ledengerichter onderwijs en hebben jullie concrete ideeën gegenereerd die jullie direct kunnen toepassen in het contact met de leden.

Wat gaan we doen?

Blok 1: Inspiratiesessie over Ledengericht Besturen

  • 3 mindsets die bijdragen aan ledengerichter besturen
  • Creëren gemeenschappelijk taal door herkenbare voorbeelden
  • Halo en Hornprincipe in het besturen
  • De kracht van positief framen

Blok 2: Workshop Ledengericht Besturen

  • 6 stappenmodel om te komen tot hele concrete ideeen
  • Interactief doordat het bestuursteam 100% zelf aan de slag gaat
  • Lijst met minimaal 20 ideeën om de klantbeleving een boost te geven
IMG_7885

Testimonials

Foto Irene Huzen, directeur WieZorgt Meppel, teamdag

Irene Huzen
Algemeen directeur Wie Zorgt!

Foto Anita Dogterom

Anita Dogterom
Gemeente Krimpenerwaard

Interesse in deze training? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan voor deze training

Vul hieronder je gegevens in. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Waarom kiezen voor MeerBlijeKlanten.nl

 

  • Trainingen gemiddeld beoordeeld met een 8,4
  • Trainers met minimaal 10 jaar ervaring
  • Kleine groepen dus persoonlijke aandacht
Vragen? Neem gerust contact met ons op.
Vragen? Neem gerust contact met ons op.
Hans Zomer

06 - 51 837 131

Andere trainingen
IMG_0544
Workshop Klantgericht Onderwijs
IMG_7931
Training Effectieve (klant)communicatie
IMG_6410
Workshop Van (on)tevreden naar meer blije klanten