Workshop Van (on)tevreden naar meer blije klanten
Workshop
Van (on)tevreden naar meer blije klanten!
Iedere organisatie heeft ze: klanten! En iedere organisatie wil niets liever dan dat klanten promotors worden van hun organisatie.
Worden jullie nu al vaak aanbevolen door jullie klanten? Zie jij ook dat je medewerkers ‘iets’ laten liggen waardoor de klant niet maximaal bediend wordt en dit dus invloed heeft op jouw of jullie resultaat? Lukt het je maar niet om je teamleden net dat stapje extra te doen laten lopen voor de klant?
Wat je volgens ons wil is dat klanten vaker terugkomen bij jullie? Dat klanten meer gaan besteden en wellicht ook nog eens genoegen nemen met een hogere prijs?
De oplossing is simpel; zorg ervoor dat je team(leden) zich richten op de klantbeleving! Dat je teamleden ervaren wat het HEN oplevert als ze klantgerichter werken. Dat ze ervaren dat het vaak om kleine dingen gaat die een groot verschil kunnen maken. Maak je teamleden verantwoordelijk en enthousiaster over klantgerichter werken!
Doel van deze workshop klantgerichtheid
De workshop Van (on)tevreden naar meer BLIJE klanten is specifiek ontwikkeld om hier met het hele team over na te denken, ideeën voor te verzamelen en een actieplan te maken!
Tijdens de workshop ervaren jullie hoe eenvoudig het is om blije klanten te krijgen. Het enige wat geldt is doorzettingsvermogen en slimme dingen bedenken
Resultaat van deze workshop klantgerichtheid
Nadat jouw team aan deze workshop heeft deelgenomen, staan de klantbelevingsneuzen weer dezelfde kant op. Jij als manager hoeft niet alles meer te bedenken, nee je team gaat dit doen. Hierdoor zijn de ideeën gedragen en gaat je team er vanaf morgen mee aan de slag.
Wat gaan we doen?
Blok 1: Wat is klantbeleving
- wat maakt een (on)tevreden klant een BLIJE klant
- waarom moet je je als team en bedrijf focussen op het krijgen van meer blije klanten
- wat is de grootste valkuil bij klantacties
- hoe kun je invloed vergroten als medewerker in de omgang met je klanten
- op welke momenten is het essentieel om je klantgericht te gedragen (en welke momenten zijn minder belangrijk..)
- wat kun je leren van succesvolle bedrijven als het gaat om klantgerichtheid
Blok 2: aan de slag met de klant
- hoe ziet de klant jullie op dit moment
- wat verwacht een klant minimaal van jullie
- wat is het laaghangend klantbelevingsfruit
- hoe verbaas je de klant iedere keer weer opnieuw
Blok 3: Doen, doen, doen
- formuleren van persoonlijke acties
- borging door concrete afspraken
- wat heeft het team nodig van het bedrijf om het klantgerichte gedrag in de praktijk te laten zien
Testimonials
Jacco de Vries
Head of Delivery & Implementation Management B2B | ODIDO
Hilde Hulshof
Teamleider Customer Service bij Isiflo BV
Interesse in deze training? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan voor deze training
Vul hieronder je gegevens in. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.
Waarom kiezen voor MeerBlijeKlanten.nl
- Trainingen gemiddeld beoordeeld met een 8,4
- Trainers met minimaal 10 jaar ervaring
- Kleine groepen dus persoonlijke aandacht