Een betere klantbeleving creëren? Het zijn vaak de kleine dingen die het doen!

Wat kun je doen als bedrijf om je klanten bij binnenkomst direct een positief gevoel te creëren?

Heel veel. En vaak zijn het de kleine dingen die het doen.

Bij Best Western Plus Hotel Groningen Plaza & Best Western Hotel Groningen Centre weten ze dit blijkbaar ook!

Want wat het leuke verassing toen we afgelopen zomer bij binnenkomt verrast werden met een lekker waterijsje.

Gewoon omdat het zo heet was die dag.

Top gedaan!

Waarom is dit zinvol om te doen als bedrijf?

Om de simpele reden dat klanten daarmee geraakt worden in hun emotionele brein. En dan ook nog eens in hun pleziercentrum.

Waardoor ze meer ontspannen. En daardoor met een fijner gevoel je winkel, pand of in dit geval het hotel betreden.

Met voor jou/jullie de kans ze ze hierdoor meer kopen, mogelijk vaker langskomen en minder klagen als er een keer iets niet goed gaat.

Oh ja….ook de kans dat je als bedrijf publiekelijk een compliment krijgt:-)

Willen jullie of wil jij ook vaker meer blije klanten? Laat we er dan eens samen naar kijken hoe jullie, met vaak kleine veranderingen, mooie resultaten kunnen boeken!

Interesse? Bel me dan op 06-51837131

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.