Een mooi voorbeeld van gastgerichtheid

Dit vind ik een mooi voorbeeld van hoe Stadsvilla Sonsbeek in Arnhem haar gastvrijheid laat zien en snapt dat je soms eerst moet geven om daarna te ontvangen..

Ze hanteren namelijk niet dat rare idee dat je alleen maar mag plassen als je eerst klant bent. Nee, iedereen mag er plassen als ze in het park zijn.

En wedden dat ze juist daardoor extra klanten krijgen….want als ze eenmaal binnen zijn, dan zien en ervaren ze de gave sfeer in het pand…

En daarnaast…. in het onbewuste wordt een zaadje gepland….”Stadsvilla Sonsbeek biedt mij de mogelijkheid om te plassen, dan gun ik hen, op een dag, mijn geld in de vorm van een consumptie…”

#pushthegreenbutton #eerstgevenomdaarnateontvangen #klantbeleving #klantgerichtheid

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.