Zo krijg je blije deelnemers van trainingen

Hoe sluit jij jouw training af?

Met een saaie “Dank voor jullie aandacht, dit was het?”
Of nog erger met “Zijn er nog vragen?”

Of met een bak aan energie en enthousiasme?

Wij kiezen graag voor het laatste. Zo ook gistermiddag.

De deelnemers kregen allemaal een ballon. Kregen de opdracht deze op te blazen en er een knoopje in te leggen. Vervolgens de speluitleg: maak de ballon van je collega’s zo snel mogelijk kapot en bescherm je eigen ballon als een dolle.

Het resultaat? Check het filmpje + geluid aan.

Leuk hè?!

Meer kennis

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

IMG_0003

Hoe krijg en houd je een groep van circa 40 mensen 4 uur lang enthousiast?

Aandacht-luisteren-en-praten-website-1080x800-664462054

Wat is het belangrijkste in een verkoopgesprek?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie zoveel mogelijk managers helpen bij het bouwen van succesvolle en klantgerichte teams. Vanuit het motto: "Buiten Winnen, is Binnen Beginnen".
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.