VERVELENDE KLANTEN BESTAAN NIET!

Oh nee? Echt niet? Nee, vervelende klanten bestaan niet.

Klanten die in jouw ogen vervelend zijn, voldoen simpelweg niet aan het plaatje dat jij in je hoofd hebt van een fijne klant.

Deze ‘vervelende’ klanten hebben wellicht andere overtuigingen dan jij hebt, gedragen zich anders dan jij doet, werken bij of zijn bedrijven die niet voldoen aan jouw beeld.

Kortom, ze voldoen niet aan jouw verwachting. Daar kunnen zij niets aan doen. Daar kun jij alleen wat aan doen.

Hoe?

Door 3 simpele veranderingen in je mind(set):

👉Je verandert het ‘perfecte klantplaatje’ in je hoofd

👉Je accepteert dat mensen niet altijd zo zijn zoals jij bent.

👉Je neemt aan dat iedere klant handelt vanuit de beste intentie, maar jij niet altijd begrijpt.

Waarom zou je dit willen?

– je range aan interessante klanten vergroot zich

– je contacten met ‘vervelende’ klanten worden plezieriger

– je werk wordt er fijner door

– en als het belangrijk voor je is: je omzet stijgt

Eens?

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.