Klantervaringen

Foto Richard Klinkenberg

Richard Klinkenberg | Gemeente Haarlemmermeer

Iemand sprak me een paar maanden na de DISC-training aan en zei: ‘Ik begrijp die andere (lastige) college nu beter en zie waar zijn kwaliteiten liggen’. Er is waardering ontstaan voor de verschillen binnen het projectteam en het heeft de samenwerking versterkt. DISC is een belangrijk fundament geweest voor zelfsturing.

Jacco de Vries, T-mobile, Manager Sales Implemenatie Team

Jacco de Vries | Odido

Ik heb Hans (Trainer bij MeerBlijeKlanten.nl) ingehuurd als trainer en workshopleider om met mijn team 'the next step' te gaan maken in Customer Experience (CX). Hoewel het - los van reviews lezen - altijd weer een gok is wie je in huis haalt en of het aanslaat, zat het met Hans vanaf het eerste moment van de dag goed. Hij maakt op een zeer authentieke wijze contact met de hele groep, laat met bescheidenheid zijn grote kennis rondom CX gelden en weet precies zo veel kennis te delen dat het geen overkill is en wel direct toepasbaar. Na een inhoudelijke introductie van CX heeft hij een workshop geleid die ook direct onderwerpen heeft opgeleverd waar we als team mee aan de slag kunnen. Kortom: oprecht een aanrader, hier kun je je geen buil aan vallen. Integendeel!

Foto Irene Huzen, directeur WieZorgt Meppel, teamdag

Irene Huzen | Wie Zorgt!

Hans Zomer van MeerBlijeKlanten.nl heeft ons bij Wie Zorgt! ontzettend goed begeleid bij een teamdag. Uitbreiding van ons team en verschuiving van taken binnen Wie Zorgt! waren goede redenen om een teamdag te organiseren. Hans snapte van meet af aan waar we behoefte aan hadden. Door met behulp van de DISC methode onszelf en elkaar beter te leren kennen, zijn we als team nog hechter geworden en kunnen we als Wie Zorgt! de volgende stap vooruit maken. We hebben de neuzen allemaal dezelfde kant op staan en hebben goede afspraken gemaakt over de vervolgstappen.
Maar bovenal was het een hele waardevolle en energieke dag. Hans laat de inhoud en een vrolijke noot afwisselen, met als resultaat dat het elkaar versterkt.

Bedia Can, Arbeidsmarktadviseur UWV

Bedia Can | UWV

MeerBlijeKlanten.nl heeft een lezing verzorgd aan 130 adviseurs van het UWV tijdens onze Vakdag. We hebben Hans Zomer ingehuurd als Spreker 'Beïnvloeden en Overtuigen' met als thema het motiveren van onze klanten (klanten met een WW-uitkering) om in beweging te komen. De voorbeelden die hij gebruikt tijdens zijn lezing zijn goed toepasbaar in het dagelijkse werk en blijven ook hangen. In korte tijd hebben we veel geleerd. Hans kan goed vertellen en dit doet hij op een natuurlijke manier. Hij heeft contact met het publiek, laat het publiek lachen en zijn lezing is interactief. Tevens komt Hans zijn afspraken goed na en is een fijne gesprekspartner. Ik kan Hans dan ook zeker aanbevelen als spreker Beïnvloeden en Overtuigen

Hilde Hulshof HSF, Training Klantgerichtheid, Meer BLIJE klanten

Hilde Hulshof | Isiflo BV

MeerBlijeKlanten.nl heeft een workshop verzorgd voor de Customer Service afdeling van HSF BV. De workshop werd gegeven door Hans Zomer. Hij weet je te boeien van het begin tot het eind met een goede afwisseling tussen theorie en praktische handvatten. Hans gaat goed in op de reacties en input van de medewerkers. Door de humor en open sfeer die hij weet te creëren, ontstaat er vanzelf veel interactie en niet te vergeten veel plezier. Door de juiste vragen te stellen aan de deelnemers en duidelijke voorbeelden te geven, word je aan het denken gezet. De concrete opdrachten waarbij we als deelnemers zelf aan de slag gingen, heeft er voor gezorgd dat we aan het einde van de workshop met een lijst aan concrete ideeën en punten verder kunnen. Een workshop waar we bij HSF in de toekomst nog veel plezier van gaan hebben!

Foto Renee Koen

Renee Koen | TuinOntwerpsGroep

Als organisator van een bijeenkomst voor de leden van de TOG (TuinOntwerpersGroep), heb ik MeerBlijeKlanten.nl  benaderd om voor ons een sessie te verzorgen hoe je meer blije klanten krijgt, En hoe je sneller gevonden kunt worden. Aanvankelijk vond ik dit best spannend, omdat ik de trainer Hans Zomer vooraf niet kende. Zodra het eerste contact was gelegd, kreeg ik gelijk het gevoel de juiste trainer benaderd te hebben. Het werd een leerzame interactieve sessie waar zowel ik als de leden veel aan hebben gehad. Bedankt Hans!

Edwin Beekman

Edwin Beekman | Beter Thuis Wonen Thuiszorg

Wij hebben de DISC-training laten verzorgen door MeerBlijeKlanten.nl. Trainer Hans Zomer bracht een bijzonder leuke ervaring die zeer positief werd ontvangen door onze medewerkers. Leuk om te zien welke inzichten men heeft gekregen, zowel voor de medewerkers zelf, maar ook voor en in de collega’s. Deze teamdag zal voor de toch al goede sfeer en samenwerkingen binnen de organisatie een positieve effect met zich meebrengen! Aanrader dus!

Spreker over klantgerichtheid voor DIRECT Klantcontact, Aaltje Cornelies

Aaltje Cornelis | DIRECT Klantcontact

Hans heeft tijdens ons kennisevent 'Blink uit in Klantbeleving' gesproken over klantbeleving en de weg naar blije klanten. Door zijn inspirerende sessie zijn meer dan 50 ondernemers en managers met nieuwe inzichten en concrete handvatten naar huis gegaan.
Hans weet je vanaf het eerste moment te boeien en mee te nemen in de weg naar blije klanten. Op een interactieve manier geeft hij pasklare tips die managers direct kunnen toepassen.
Het was erg plezierig om met Hans samen te werken en te sparren. Met dank aan Hans hebben wij onze pocket editie ’10 tips & tricks voor instant blije klanten’ geschreven en ons eerste kennisevent alleen maar positieve reviews kunnen afsluiten.
Op zoek naar een enthousiaste en inspirerende spreker? Dan is Hans een absolute aanrader.
Hans, nogmaals hartelijk dank voor je verhaal en je waardevolle bijdrage!

(Nb. Aaltje werkt inmiddels niet meer bij DIRECT Klantcontact)

Foto Huib van Loon

Huib van Loon | MKB Valleiregio

In februari heeft MeerBlijeKlanten.nl een inspirerende bijdrage geleverd aan de bijeenkomst van MKB Valleiregio. Spreker Hans Zomer heeft onze leden laten ervaren hoe beïnvloeding op een positieve wijze werkt en hoe je dit kan gebruiken om jouw (bedrijfs)doelstellingen te realiseren.
Hans kent de materie, spreekt duidelijke taal en betrekt zijn publiek bij het verhaal. Dit heeft geresulteerd in een dynamische en levendige bijeenkomst.

Foto Harm te Wierik, Houwers Groep, Training Klantgerichtheid

Harm te Wierik | Houwersgroep

MeerBlijeKlanten.nl heeft voor ons een team een ontzettend leuke en leerzame training gegeven. De kern: Hoe maak je van een tevreden klant een blije klant? Het was een zeer interactieve bijeenkomst waar iedereen, door de enthousiaste manier van trainen, met veel plezier op terugkijkt. Iedereen bij ons heeft zijn eigen stukjes eruit gehaald die hem aansprak en in de praktijk kan gebruiken. Persoonlijk vond ik het knipogen naar een meisje in het donker iets wat ik in de komende tijd wil gaan verbeteren.

Nogmaals bedankt en succes met alles!

(nb. Harm werkt niet meer bij Houwersgroep)