Hoe ga jij je werk nog leuker maken?

Vanochtend zag ik in de kleuterklas van mijn jongste zoon deze kaart hangen.

“Vind je iets leuk, dan leer je het vanzelf”

en dus niet..

“Wil je ergens beter in worden, dan vind je het vanzelf leuk”

Wat een waarheid als een koe. Voor mij als mens en trainer.

Wat heerlijk dat zijn juf Anne op deze manier tegen leren aankijkt.

En hoe is dit voor jou?

Richt jij je op het beter worden in je werk? Of juist in het leuker maken van je werk? In bijvoorbeeld de manier waarop je omgaat met je klanten?

Wat mijn zoon gelukkig als van jongs af aan meekrijgt, zijn wij soms een beetje vergeten..

Het lijkt wel of alles beter, sneller, meer geoptimaliseerd, efficiënter, kostenbewuster, meer gestandaardiseerd moet gaan…

Maar daar wordt het simpelweg vaak niet leuker op voor jou, toch?

En als het niet leuk is, dan doen we het liever niet. Ook jij vermoedelijk niet. Dan leren we er ook niet van. En wordt het dus juist NIET BETER.

Dus, wat ga jij vandaag doen om je werk net dat stukje leuker te maken, waardoor het juist WEL BETER wordt?

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.