Beurstraining: Haal meer rendement uit je beursdeelname
Het deelnemen aan een beurs kost bedrijven over het algemeen veel geld. De stand moet ontworpen en gebouwd worden, medewerkers staan op de beurs en zijn daardoor niet inzetbaar voor andere werkzaamheden. Op zich niet erg, maar wel als het deelnemen aan de beurs niet rendabel is. Dan kost het geld in plaats dat het geld oplevert.
En dat kan niet de bedoeling zijn. Een beurs moet simpelweg meer geld opleveren dan dat het kost. Vaak in de vorm van kwalitatieve leads.
Tijd dus om na te denken over hoe het succes van de beursdeelname vergroot kan worden. En dat is precies het doel van de training: Hoe halen we meer rendement uit de beursdeelname.
Doel van de workshop Hoe haal je meer rendement uit je beursdeelname
De workshop Van (on)tevreden naar meer BLIJE klanten is specifiek ontwikkeld om hier met het hele team over na te denken, ideeën voor te verzamelen en een actieplan te maken!
Tijdens de workshop ervaren jullie hoe eenvoudig het is om beursbezoekers te triggeren om jullie beursstand te bezoeken, hoe je ervoor zorgt dat, eenmaal in de beursstand, de bezoeker krijgt waar hij naar opzoek is en hoe je ervoor zorgt dat de bezoeker met een goed gevoel de stand verlaat. Waarbij hij/zij contactgegevens heeft achtergelaten en dus een interessante lead is om op te volgen na afloop van de beurs.
Gegarandeerd resultaat van deze workshop
Nadat jouw team aan deze workshop heeft deelgenomen, spreken jullie dezelfde ‘beurstaal’. Jij als manager hoeft niet alles meer te bedenken, nee je team gaat dit doen. Hierdoor zijn de ideeën gedragen en gaat je team er op de beurs er concreet mee aan de slag.
Wat gaan we doen in deze workshop
Blok 1: De juiste mindset
- Wat moet een beurs opleveren?
- Wat is jouw eigen doel?
- Waarom kun je met jouw mindset het rendement vergroten of verkleinen
- Waar heb je invloed op en waar niet? En hoe ga je hiermee om?
Blok 2: Bezoekersverwachting
- Wat verwacht de beursbezoeker van jullie?
- Hoe creëer je een positieve vibe in de beursstand
- Hoe gaan jullie de verwachting overtreffen?
- hoe verbaas je de klant iedere keer weer opnieuw
Blok 3: Doen, doen, doen
- Hoe zorg je ervoor dat de bezoeker in je stand komt?
- Hoe ga je om met lastige situaties in de stand?
- Hoe verzamel je op een effectieve en plezierige manier contactgegevens?
- Hoe sluit je het bezoek aan jouw stand op een plezierige manier af?
Waarom moet je dit programma volgen met je team
- na dit programma is je team nog enthousiaster om van de beursdeelname een succes te maken
- na dit programma liggen er hele concrete ideeen op tafel om de verwachting van jullie beursbezoekers per direct te overtreffen
- na dit programma neemt ieder teamlid zijn of haar verantwoordelijkheid door het afgeven van commitent tijdens het programma
Algemene informatie
- het programma duurt 3 tot 3,5 uur
- programma kan zowel overdag als ’s avonds plaatsvinden
- de training wordt enkel in-company verzorgd
Neem vrijblijvend contact op via 06 – 518 37 131 of vul onderstaand formulier in
[contact-form-7 id=”4752″ title=”Workshop Meer Blije Klanten”]