Zo krijg je blije deelnemers van trainingen

Hoe sluit jij jouw training af?

Met een saaie “Dank voor jullie aandacht, dit was het?”
Of nog erger met “Zijn er nog vragen?”

Of met een bak aan energie en enthousiasme?

Wij kiezen graag voor het laatste. Zo ook gistermiddag.

De deelnemers kregen allemaal een ballon. Kregen de opdracht deze op te blazen en er een knoopje in te leggen. Vervolgens de speluitleg: maak de ballon van je collega’s zo snel mogelijk kapot en bescherm je eigen ballon als een dolle.

Het resultaat? Check het filmpje + geluid aan.

Leuk hè?!

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.