Techneuten en klantbeleving…kan dat?

Kun je 25 techneuten iets bij brengen over klantbeleving….?

Kan dat?

Ja, natuurlijk kan dat!

Want dat hebben de techneuten van Peer Groep gistermiddag wel laten zien. Tijdens de inspiratiesessie + workshop: “Hoe zetten wij Peer Groep, nog, meer op de kaart?!”

Met veel enthousiasme zijn ze aan de slag gegaan met het verzamelen van ideeën om de positieve klantbeleving te versterken.

Wat mij opviel was de onderlinge betrokkenheid en hoe ze met de nodige lachsalvo’s elkaar bevroegen en tot ideeën kwamen waar onder andere hun marketeer Dionne Steenbergen mee aan de slag kan.

Ik mocht de middag begeleiden. Door eerst te starten met een inspiratiesessie over Klantgerichtheid/Klantbeleving. Waarin ik 3 mindsets heb gedeeld om het HALO-effect te versterken. Want hoe sterker het HALO-effect, hoe sterker de positieve beleving over Peer Groep.

Om vervolgens met hen aan de slag te gaan om te kijken hoe ze verwachtingen kunnen overtreffen. Om zodoende een aanzuigende werking te creëren van de gewenste nieuwe collega’s! Waarbij de ideeën die ze hadden eenvoudig te implementeren moesten zijn EN een hoge impact moest hebben voor hun klanten en potentiële collega’s.

Natuurlijk kun je in een middag de wereld niet veranderen, maar ik hoop van harte dat het klantbelevings-bewustzijn, nog meer, aangewakkerd is en ze hierdoor nog meer hun invloed pakken om te laten zien wat een tof bedrijf dit is om voor te werken.

En daarover gesproken: ben je werkzaam in de civiele techniek en sta je open voor nieuwe baan? Check dan vooral de website van Peer Groep, want er staan hele mooie vacatures op EN je komt te werken in de club mensen waar je je gelijk welkom gaat voelen!

Maarten Hendriks dank voor deze mooie opdracht!

Remy Hermans, Dionne Steenbergen Ilse Wapenaar jullie natuurlijk ook bedankt voor de organisatie! Top geregeld!

#klantbeleving #klantgerichtheid #trainingen #inspiratie #workshops #peergroep #meerblijeklanten

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.