9 tips voor het krijgen van meer opdrachten en (blije) klanten

<<GRATIS CHECKLIST>>

Wil jij ook meer opdrachten en (blije) klanten hebben?

Natuurlijk wil je dat!

En ben je ook goed IN het krijgen van meer (blije) klanten?

Wij hebben een checklist gemaakt met 9 vragen. Loop ze eens langs en bepaal waarin jouw bedrijf nog kan groeien!

πŸ‘‰ Heb je voor jezelf helder wat je doet en waarom?

πŸ‘‰ Weet je wie jouw ideale klant is?

πŸ‘‰ Ken je de uitdagingen, problemen bij je klant?

πŸ‘‰ Ben jij onderscheidend met je bedrijf of als persoon in jouw markt?

πŸ‘‰ Heb je een helder aanbod voor je (toekomstige) klant?

πŸ‘‰ Heb jij je warme, lauwe en koude netwerk goed in beeld?

πŸ‘‰ Ben je voldoende zichtbaar. Zowel online als offline?

πŸ‘‰ Ben je goed in het voeren van verkoopgesprekken?

πŸ‘‰ Besteed je voldoende tijd aan relatiebeheer?

Als je deze vragen allemaal beantwoord met een dikke JA, dan zit je ongetwijfeld tot je nokkie toe vol met opdrachten en werk.

Kun je ze niet allemaal met JA beantwoorden, dan heb je nog wat werk te doen;-)

Waarin heb jij nog wat werk te doen? We zijn benieuwd. Laat je een bericht achter via de comments?

Wil jij dat wij jouw bedrijf helpen bij het krijgen van meer opdrachten en (blije) klanten? Neem dan contact op met Hans Zomer via 06-51837131 of stuur een bericht via het contactformulier.

#inspiratie #motivatie #verkopen #klantgerichtheid#spreker#pushthegreenbutton#meerblijeklanten#acquisitie#training

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.