Training Situationeel Leidinggeven

kelly-sikkema-vsyg8M1jX6E-unsplash

Managementraining

Medewerkers hebben dezelfde wens als klanten: ze willen gezien en gehoord worden. Zodra je als manager aan deze ‘wens’ voldoet, heb je medewerkers die ervoor openstaan om het beste uit zichzelf en hun werk te halen.

Hoe weet je welke stijl van leidinggeven past bij welke medewerker? Wanneer ben je sturend en wanneer meer coachend? Wanneer laat je los en wanneer trek je de touwtjes wat strakker aan?

In de training Situationeel Leidinggeven krijg je hierop een antwoord! De training is gebaseerd op het gedachtegoed over Situationeel Leidinggeven van Hersey en Blanchard.

Doel van deze training

Deze training heeft als doel om managers te leren welke stijlen van leiderschap er zijn. En wanneer welke stijl in te zetten bij hun medewerkers.

IMG_6540
Waarom richten op employee experience als bedrijf

Resultaat van deze teamtraining

Na deze training kunnen de managers aansturen vanuit de managementstijl die aansluit op de wens en behoefte van de medewerkers.

Wat gaan we doen?

– Je leert welke stijlen van leidinggeven er zijn (corrigeren, coachen, instrueren, delegeren)
– Je leert vanuit de skill-will matrix je mensen in te delen naar hun niveau van taakvolwassenheid.
– Je leert inschatten welke stijl past bij welke medewerker
– Je leert de verschillende stijlen toe te passen in de praktijk

kyle-glenn--f8ssjFhD1k-unsplash

Testimonials

Jacco de Vries, T-mobile, Manager Sales Implemenatie Team

Jacco de Vries
Head of Delivery & Implementation Management B2B | ODIDO

Hilde Hulshof HSF, Training Klantgerichtheid, Meer BLIJE klanten

Hilde Hulshof
Teamleider Customer Service bij Isiflo BV

Interesse in deze training? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan voor deze training

Vul hieronder je gegevens in. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Waarom kiezen voor MeerBlijeKlanten.nl

 

  • Trainingen gemiddeld beoordeeld met een 8,4
  • Trainers met minimaal 10 jaar ervaring
  • Kleine groepen dus persoonlijke aandacht
Vragen? Neem gerust contact met ons op.
Vragen? Neem gerust contact met ons op.
Hans Zomer

06 - 51 837 131

Andere trainingen
IMG_1702
Workshop Ledengericht Besturen
IMG_0544
Workshop Klantgericht Onderwijs
IMG_7889
Training Omgaan met Agressie en Geweld