Inspiratiesessie
Meer Blije Klanten/ klantgerichtheid
Een sessie waarin echt wat gebeurt
Ooit wel eens naar een praatje geluisterd waarbij je steeds op je horloge keek? Dat gaat tijdens deze inspiratiesessie niet gebeuren!
Wanneer je een spreker zoekt over klantgerichtheid voor een event, bedrijfsborrel, klanten- of teamdag, dan wil je dat de zaal positief geprikkeld wordt. Deze inspiratiesessie is een inhoudelijk sterk verhaal vol positiviteit, beleving, interactie en zeker ook fun. Dit zorgt voor een energieke kick-off van je event of een actieve afsluiter van je (team)dag met impact.
Klantgerichtheid ... maar dan leuk
Of het nu gaat om interne of externe klanten, iedere klant wil hetzelfde: gezien en gehoord worden. Maar hoe laat je je klant dat ervaren?
Tijdens de sessie hoor je prikkelende verhalen over hoe je dit aanpakt én merk je duidelijk waar het mis kan gaan. Een positieve beleving waarbij interactie centraal staat. En altijd met goede energie.
Over de inhoud
Klantgerichtheid is heel breed. Het kan ook heel verschillend ervaren worden. Daarom is de sessie heel praktisch en concreet zodat het landt bij de aanwezigen. Reacties op de inspiratiesessie zijn dan ook enthousiast: 'Dit is veel meer dan ik ooit verwacht had' en 'Dit blijft hangen'.
Onderwerpen die aan bod komen:
- Wat is de gouden formule in het creëren van meer BLIJE klanten
- Hoe kun je het belangrijkste moment in het klantcontact maximaal benutten om je klanten BLIJ te maken?
- Wat zijn de valkuilen bij de focus op het krijgen van meer blije klanten?
- Op welk type klant moet je je als organisatie richten om relevant en onderscheidend te blijven in de markt?
- Welke minimale verwachtingen hebben klanten. En hoe haal je daar je voordeel uit?
Waarom een inspiratiesessie
Een inspiratiesessie is een positieve beleving en zorgt voor een grotere klantgerichtheid binnen de organisatie. Voor zowel de interne als externe klant. Het creëert een gemeenschappelijke taal binnen de organisatie.
Wat mag je verwachten bij de inspiratiesessie?
- Een goed theoretisch onderbouwd verhaal
- Veel interactie en een combinatie van luisteren en doen
- Deelnemers verlaten met bruikbare handvatten de zaal
Oftewel: achteroverleunen is geen optie.