Krijg jij wel eens een compliment van je collega?

Tijdens het inscannen van onderstaande kassabon voor mijn administratie viel mij (voor de eerste keer) op dat ze onderaan de bon een soort van klantoproep doen. Valt jou ook op wat mij opvalt?

 

img_4969

 

Volgens mij vindt een medewerker het ook best fijn als een klant tegen HEN zegt dat hij tevreden is. Dus tegen alle ‘bon-regels’ in heb ik dat mooi toch gedaan:-).

Complimenten zijn als Pokon, ze laten je groeien! En iemand die groeit, straalt energie uit en daarmee positiviteit.

Vraagje: hoe vaak geven jullie elkaar onderling eigenlijk een compliment? Niet vaak? Gewoon doen!

Ervaar maar eens wat het effect is op je collega…en jullie als team! En niet te vergeten, wat het effect is van jullie energie en positiviteit op de klantbeleving!

Mijn “bon”suggestie aan Van der Valk is: Bent u tevreden? Vertel het ons EN een ander! Daar worden we allemaal blij van.

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.