Waar geef jij GEEN F*CK (meer) om?

Je kunt je als manager of ondernemer overal druk over maken.

Maar maak jij je ook druk om de dingen die er voor JOU toe doen? Of maak je je stiekem best vaak druk om dingen waar je je eigenlijk helemaal niet druk om hoeft of vooral wilt maken?

Wil je meer energie ervaren? Maak je dan vanaf NU druk om die PROBLEMEN waar jij je echt druk om maakt. Of boos van wordt. Of waarvan je geïrriteerd raakt. Die JIJ de moeite waard vindt om op te lossen.

Het effect? Je staat steviger in je schoenen, je wordt doelgerichter en je geeft je teamleden het goede voorbeeld om zich te richten op die dingen waar ZIJ zich druk om (zouden moeten) maken.

Dus op welke echte problemen (binnen je team) ga jij je vanaf NU richten?

ps. ik wou dat ik dit boek eerder had gelezen. Had me heel veel f*cks gescheeld waar ik geen f*ck om geef…en daarom geef ik er een f*ck om dat jij als manager met dit gedachtegoed in aanraking komt:-)

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.