Hoeveel steun krijg je van van je collega’s, management en klanten?

Wat doet dit filmpje met jou?

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6542304926146584576/

Ik heb er met een brok in de keel naar gekeken.

Want hoe gaaf is het dat Mahut, nadat hij de wedstrijd verlies op Roland Garros, zijn emoties laat zien en hij vervolgens steun krijgt van zijn zoontje, het publiek en zelfs zijn ’tegenstander’

Wat zal dit met hem hebben gedaan? Hoe heeft hij vervolgens in de kleedkamer gezeten? Hoe kijkt hij terug op de wedstrijd en op het verliezen van de game?

Ik denk met een ander gevoel, dan dat hij, nadat hij zijn emoties had laten zien, er niets was gebeurd. Hij in z’n eentje zijn teleurstelling moest verwerken ten overstaan van 100-derden mensen.

Ditzelfde geldt wat mij betreft ook voor teams. Hoe vaak laat jij zien dat je teleurgesteld bent in iets en hoe vaak krijg je vervolgens steun van je collega’s, manager en misschien wel je klanten?

Of heb je ook wel eens het gevoel er in je eentje voor te staan na een teleurstelling? Het gevoel dat je je emoties beter niet kunt laten zien?

Ik denk dat teams vele malen krachtiger kunnen (samen)werken als we wat vaker laten zien wat we ervaren, als we steun krijgen en deze steun ook accepteren.

Hoe denk jij hierover?

#teamontwikkeling #communicatie #trainer #spreker #managementontwikkeling #meerblijeklanten

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.