Wil je meer blije klanten? Begin zelf eens met (glim)lachen…

Willen je meer blije klanten?

Zorg er dan voor dat je zelf ook blij bent!

Benader iedere klant met een (glim)lach.

Als jij begint, volgt de klant, bijna, vanzelf.

En het mooie is dus: Jij hebt hier 100% invloed op.

Niemand kan jou weerhouden blij te zijn.

Moet jij eens kijken wat dit doet met jezelf, je klant en jullie resultaten..

En geloof je me niet?

Bekijk dan eens onderstaande filmpje van #Rituals.

Zelfs de aanvankelijk ietwat sjagerijnig lezende dame kan het uiteindelijk niet laten om te lachen…

Mooi toch?!

Dus pak die invloed en (glim)lach!

“When you smile to the world, the world smiles back”

#klantgerichtheid #meerblijeklanten #lachendoetlachen #spiegelneuronen #rituals

Meer kennis

zucht_1_

Waarom slagen de meeste organisaties niet in het verhogen van hun NPS-score?

Wat is het effect van een hogere NPS-score

Wat is het effect van een hogere NPS-score?

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie organisaties en bedrijven te helpen bij het structureel verhogen van de klantgerichtheid. Met als resultaat een hogere NPS-score. Wat leidt tot verschillende positieve bedrijfsresultaten.
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.