Van (on)tevreden naar meer BLIJE klanten
Iedere organisatie heeft ze: klanten! En iedere organisatie wil niets liever dan dat klanten promotors worden van hun organisatie.
Worden jullie nu al vaak aanbevolen door jullie klanten? Zie jij ook dat je medewerkers ‘iets’ laten liggen waardoor de klant niet maximaal bediend wordt en dit dus invloed heeft op jouw of jullie resultaat? Lukt het je maar niet om je teamleden net dat stapje extra te doen laten lopen voor de klant?
Wat je volgens ons wil is dat klanten vaker terugkomen bij jullie? Dat klanten meer gaan besteden en wellicht ook nog eens genoegen nemen met een hogere prijs?
De oplossing is simpel; zorg ervoor dat je team(leden) zich richten op de klantbeleving! Dat je teamleden ervaren wat het HEN oplevert als ze klantgerichter werken. Dat ze ervaren dat het vaak om kleine dingen gaat die een groot verschil kunnen maken. Maak je teamleden verantwoordelijk en enthousiaster over klantgerichter werken!
De workshop Van (on)tevreden naar meer BLIJE klanten gaat jullie hierbij helpen!
Doel van de workshop Van (on)tevreden naar meer BLIJE klanten
De workshop Van (on)tevreden naar meer BLIJE klanten is specifiek ontwikkeld om hier met het hele team over na te denken, ideeën voor te verzamelen en een actieplan te maken!
Tijdens de workshop ervaren jullie hoe eenvoudig het is om blije klanten te krijgen. Het enige wat geldt is doorzettingsvermogen en slimme dingen bedenken
Gegarandeerd resultaat van deze workshop
Nadat jouw team aan deze workshop heeft deelgenomen, staan de klantbelevingsneuzen weer dezelfde kant op. Jij als manager hoeft niet alles meer te bedenken, nee je team gaat dit doen. Hierdoor zijn de ideeën gedragen en gaat je team er vanaf morgen mee aan de slag.
Wat gaan we doen in deze workshop
Blok 1: Wat is klantbeleving
- wat maakt een (on)tevreden klant een BLIJE klant
- waarom moet je je als team en bedrijf focussen op het krijgen van meer blije klanten
- wat is de grootste valkuil bij klantacties
- hoe kun je invloed vergroten als medewerker in de omgang met je klanten
- op welke momenten is het essentieel om je klantgericht te gedragen (en welke momenten zijn minder belangrijk..)
- wat kun je leren van succesvolle bedrijven als het gaat om klantgerichtheid
Blok 2: aan de slag met de klant
- hoe ziet de klant jullie op dit moment
- wat verwacht een klant minimaal van jullie
- wat is het laaghangend klantbelevingsfruit
- hoe verbaas je de klant iedere keer weer opnieuw
Blok 3: Doen, doen, doen
- formuleren van persoonlijke acties
- borging door concrete afspraken
- wat heeft het team nodig van het bedrijf om het klantgerichte gedrag in de praktijk te laten zien
Waarom moet je dit programma volgen met je team
- na dit programma is je team nog enthousiaster om van (on)tevreden klanten, meer blije klanten te maken
- na dit programma liggen er hele concrete ideeën op tafel om de verwachting van jullie klant per direct te overtreffen
- na dit programma neemt ieder teamlid zijn of haar verantwoordelijkheid door het afgeven van commitment tijdens het programma
Algemene informatie
- het programma duurt 1 dag
- de training wordt enkel in-company verzorgd
Neem vrijblijvend contact op via 06 – 518 37 131 of vul onderstaand formulier in
[contact-form-7 id=”4752″ title=”Workshop Meer Blije Klanten”]